Recenze Mercedes Wolf

04.07.2015 07:48

Mercedes Wolf.
Stavebnice je z tmavozeleného klasického Revellího plastu v jejich standartní kvalitě,
kola jsou gumová, navlékají se na plastový rám, jsou o něco málo menší, dá se v tomto případě zvážit výměna za odlévaná, čiré díly jsou též v dobré klalitě. Stavba v pohodě probíhá,
nejsou téměř žádné záludnosti. Stavebnice nabízí klasickou německou NATO kamufláž, je zde i celozelená varianta, případně lze postavit i "holaňdana" též tříbarevného.
Já si ale vybral konverzi od fy.BlackDog, je z ze světlě šedého resinu ve špičkové kvalitě,
díly žádné nepřebývají naopak několik dílků (kulomet a střešní díl) jsem měl dvakrát,
doufám že někomu naopak nebudou chybět :-) ... hlavním zásahem do stavebnice, je odstranění  
dveří, které jsou vylisované jako součást bočnice, zde je potřeba zvýšená opatrnost, nejprve jsem objel skalpelem naznačené dveře z obou stran, poté jsem opatrně projížděl řezy až  
jsem odtranil dvířka úplně, poté opatrně zabrousit a největší úskalí ve stavbě je za námi.
Poté již stavba rychle utíkala, část dílků střechy není vůbec potřeba, vlepují se již resinové díly, všechno pěkně lícuje s třoškou vteřivého lepidla a debondéru se doopraví drobné nedostatky. Čelní okno oboustranně vymaskované Tamiya páskou a vyříznuté skalpelem,
potom jenom rozmslet, která batožina se použije ještě do interieru vozidla a lze přejít na barvení. Model jsem natříkal základní barvou Vallejo černý surfacer, po proschnutí do druhého dne základní nástřik Tamiya akryl NATO zelená a od ruky nástřik kamuflážních polí NATO hnědá a černá. Dále jsem namaloval detaily (kola, odrazky, Bundeswehr štítek atd...) a hlavní výzvou bylo malování batožiny s Bundeswehr maskovacím vzorem. Nejprve jsem namaloval hlavní fleky pískovo-hnědo-zelené a do takto vzniklých polí domaloval malé tečky. S výsledkém jsem
spokojen. Poté stačilo nanést obtisky z Revellího aršíku u vlajek a značek doporučuju  
oříznout skalpelem okraje, aby nedošlo k stříbření obtisků, po aplikaci vodiček a zaschnutí jsem model přelakoval. Nyní lze odstranit maskovací pásku z oken, dolepit čiré světlomety a  
namalovat odrazky. Pak už jenom lehce aplikace Neutral Wash od MIGa, lehký drybrush Vallejo
barvami po hranách, vyleštění kulometu grafitem a jemné zaprášení Tamiya Buff na konec.
 

Vyhledávání

Kontakt

modernwarfare35